Ir al contenido principal

lo que oigo cuando no hay nadie...

Working from seven to eleven every night,
It really makes life a drag, I don't think that's right.
I've really, really been the best of fools, I did what I could.
'Cause I love you, baby, How I love you, darling, How I love you, baby,
How I love you, girl, little girl.
But baby, Since I've Been Loving You. I'm about to lose my worried mind, oh, yeah.

--- update ---
You know in all of the times that we've shared
I've never been so scared

Doll me up in my bad luck
I'll meet you there

I wish I never had taken this dare
I wasn't quite prepared

Doll me up in my bad luck
I'll meet you there

Comentarios

Unknown dijo…
chale... es que es el Led Zeppelin, esa inche guitarra makes me lose my worried mind, oh, yeah...

Y el feeling del Plant.. chale..

:'(
Pame dijo…
pus a mi no mi gusta led zeppelin siñor :(
Anónimo dijo…
ahaaaaaaa !!!

te cache. ya se lo que oyes cuando no hay nadie...

no te preocupes, guardare tu secreto.
Luthien dijo…
Pero si hasta yo (y eso es mucho) se que Led Zeppelin es una leyenda con su guitarrita :)
Unknown dijo…
Chale, quiero llorar, quiero lloraaaar!
dabito dijo…
Led Zeppelin manos.. tsssssssss...
FlaKa dijo…
y entonces que es lo que ves cuando no hay nadie?
Unknown dijo…
pos no ve a nadie... duuh
FlaKa dijo…
mmmm bueeeeeeeeeeeeeeeeno
Boo dijo…
*plop
Unknown dijo…
qué? pos es simple lógica?
Unknown dijo…
sin... el ?